Tuesday, April 12, 2011

3rd Single - Harapan


Harus pada siapa nakku lontarkan perasaan rindu hatiku ini terhadapmu..
Andai masih ada,
Utk sekali lagi..
Akan kubuktikan segalanya..

Kerna rasa cinta masih ada di dalam jiwa masih meronta membara..
Kenangan lalu menjadikan aku pembisu..
Lemas dan sendu di perdu rindu..

Di perjalanan ini...
Aku mengintai pertemuan..
Antara persinggahan..
Bersama Harapan..

*Izinkan aku memanggil namamu..
Izinkan aku utk mengasihimu..
Izinkan aku utk menyayangimu..
Izinkan aku utk sekali lagi...

ulang rangkap * 





ok, yang nie adalah 3rd Single Yana...yang berjudul "Harapan"diatas tue, Yana ada selitkan lirik lagu "Harapan" nie...selamat mendengar semua...;)

1 comment:

  1. salam.. sis yana kt mane skrg ye..buat ape ? dh kahwin ke. lama menyepi 😊😊

    ReplyDelete