Tuesday, April 12, 2011

3rd Single - Harapan


Harus pada siapa nakku lontarkan perasaan rindu hatiku ini terhadapmu..
Andai masih ada,
Utk sekali lagi..
Akan kubuktikan segalanya..

Kerna rasa cinta masih ada di dalam jiwa masih meronta membara..
Kenangan lalu menjadikan aku pembisu..
Lemas dan sendu di perdu rindu..

Di perjalanan ini...
Aku mengintai pertemuan..
Antara persinggahan..
Bersama Harapan..

*Izinkan aku memanggil namamu..
Izinkan aku utk mengasihimu..
Izinkan aku utk menyayangimu..
Izinkan aku utk sekali lagi...

ulang rangkap * 




video

ok, yang nie adalah 3rd Single Yana...yang berjudul "Harapan"diatas tue, Yana ada selitkan lirik lagu "Harapan" nie...selamat mendengar semua...;)

Monday, April 11, 2011

2nd Single Yana - Cemburu.....

video


ok..nie Yana upload lagi 1 single Yana..tajuknye "Cemburu"...perdengarkanlah lagu 2nd Single Yana nie..,tapi lum siap sepenuhnya lagi dari segi muzik & arrangement nya..nie Yana sertakan lirik lagu "cemburu"... selamat mendengar...;)



Biar aku pergi membawa diri..
Semoga kau berdua bahagia..

Kepergianmu dgnnya,membuatku cemburu..

Engkau pergi datang dgn mesra...
Kau tak pedulikan aku lagi..
Berjalan dgnnya..
Seakan akan aku tiada lagi..

*Bila kau tak sayang lagi pada diri ini..

Berterus teranglah kau katakan..
Agar aku tak mengharapkan..
Kasih sayangmu lagi..
Yang kita bina selama ini..

Kiniku baru tahu sikapmu..

Yang selalu fikirkan diri sendiri..
Biar aku pergi membawa diri..
Semoga kau berdua bahagia..

ulang rangkap *

Teringat kenangan bersama pelajar2 AF6..;')

 :) Tetiba teringat kenangan semasa bersama bekas2 pelajar AF6 dulu.. Byk kenangan pahit dan manis yg x bisa Yana lupakan..;) Antaranya yang Yana ingin kongsikan di sini ketika Yana dan pelajar2 Akademi Fantasia musim ke 6 membuat pengambaran utk drama pendek Corat Coret Hari Raya AF6..:) Tersenyum2..nk tergelak pun ada..sedey pun ada gak bila ingat balik kenangan2 masa sesi  pembikinan drama sketsa pendek ni.;) Dalam Corat Coret Hari Raya AF6 ni Yana telah melakonkn 2 drama pendek,salah satunya bertjk Kekasih Gelapku(berlakon bersama Naim AF6) Dalam cite ni wtk Yana ala2 perempuan Melayu Terakhir gitu..penuh kelembutan dan keayuan..,cewah kn..;p Tpi dlm lembut2 Yana dlm cite ni..rupa2nya...,haa..anda mesti da tau kan kisahnye..;) pada yg xtau..sila2 la tgk..:) Sesi pengambaran utk drama sketsa pendek Corat Coret Hari Raya AF6 ni telah dibuat di Pulau Pangkor.. Byk pengalaman yg Yana tak boleh lupa,antaranye cuaca panas yg sgtlah terik..al maklumlah tepi pantai..hihi.. Apapun,seronok ketika menjalani sesi pengambaran ni.:)

Sunday, April 10, 2011

A Time For Us..(Theme Song from Romeo And Juliet)

Yana nk kongsi ckit apa yg Yana suka tgk di youtube semenjak dua menjak ni..:) Nmpk x apa dia?xD Yes..:),adegan romantik dalam kisah cinta evergreen Romeo And Juliet yg ditayangkan pd thn 1968..<3 :) Walaupun masa ni Yana x lahir ag,tpi kisah Romeo And Juliet ni sudah lama Yana tahu dan Yana psti anda juga tahu..:) Very sad love story..;( Apapun,apa yg Yana nk ckp sbnrnye kat cni,Yana suka dgr lagu di saat Romeo dan Juliet jatuh cinta di antara satu sama lain masa dlm youtube ni..:) Lagu yg berjudul 'A Time For Us'. Sgt mendayu dan menusuk kalbu..:) <3  Dan Yana lebih suka dgr lagu ni dlm bentuk instrumental seksofon,gitar,piano dan biola..:) Selalu dgr tiap2 hari dan tiap2 malam..x jemu tau..xD 

Saturday, April 9, 2011

bergmbar bersama kakak dan abang yg terlibat dlm menjlnkn sesi fotoshoot utk Majalah AKSI..
sebelum sesi fotoshoot..pose dulu dpn kamera sendiri..kuikuikui.xD
bergambar dgn kak haiza "Dag Dig Dug"..:)

bersama Alif AF8 & Daus AF8 di airport Sibu...

Salam buat anda semua..:)

  • tak tau la knpa mls je rasa nk update blog ni..,hmm..,apapun di sini Yana selitkan beberpa keping gmbr diatas semasa Yana di Sibu pd 19 hrbln Mac lalu (disana Yana telah menghiburkan mereka dgn nyanyian Yana sebanyak 3 lagu solo..dan ada dua @ tiga lagu ag nyanyi ramai2...) dan masa Yana wat sesi fotoshoot pd 21 hrbln Mac lps utk majalah Aksi dan juga utk Program Apa Kata Murai(AKM),, Selamat melihat ya..xD
  •  
  •