Monday, April 11, 2011

2nd Single Yana - Cemburu.....



ok..nie Yana upload lagi 1 single Yana..tajuknye "Cemburu"...perdengarkanlah lagu 2nd Single Yana nie..,tapi lum siap sepenuhnya lagi dari segi muzik & arrangement nya..nie Yana sertakan lirik lagu "cemburu"... selamat mendengar...;)



Biar aku pergi membawa diri..
Semoga kau berdua bahagia..

Kepergianmu dgnnya,membuatku cemburu..

Engkau pergi datang dgn mesra...
Kau tak pedulikan aku lagi..
Berjalan dgnnya..
Seakan akan aku tiada lagi..

*Bila kau tak sayang lagi pada diri ini..

Berterus teranglah kau katakan..
Agar aku tak mengharapkan..
Kasih sayangmu lagi..
Yang kita bina selama ini..

Kiniku baru tahu sikapmu..

Yang selalu fikirkan diri sendiri..
Biar aku pergi membawa diri..
Semoga kau berdua bahagia..

ulang rangkap *

No comments:

Post a Comment